Relaxino poslovna radionica u Esplanadi

 Poslovna radionica koja je 14. travnja održana u hotelu Esplanade u organizaciji portala Relaxino.com, omogućila je velikom broju turističkih agencija iz Zagreba, da se na jednom mjestu upoznaju s novostima u ponudi slovenskih hotelijera i drugih turističkih subjekata.

 

U ugodnom ambijentu hotela 'Esplanade', u organizaciji portala Relaxino.com (http://relaxino.com/) održana je po treći put poslovna radionica koja je okupila 20 slovenskih turističkih subjekata koji su novitete iz svoje ponude predstavili hrvatskim turističkim agencijama i drugim turističkim subjektima koji su radionicu posjetili.
 
Više od 40 predstavnika iz 30 - tak turističkih agencija iz Zagreba, koji su tijekom dana posjetili radionicu, imalo je priliku obnoviti kontakte, ali i razgovarati o daljnjoj suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim subjektima iz Slovenije s kojima su već surađivali, te se upoznati s ponudama nekih novih turističkih subjekata koji su se pojavili na slovenskom tržištu i ekskluzivno se, po prvi puta na ovoj radionici, predstavili turističkoj poslovnoj javnosti.

Na slici su s lijeva na desno: Andreja Milas, organizator Relaxino.com; Smiljana Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj,
Jakob Štunf, ekonomski savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj i Aleksandra Uhernik Đurđek, moderator.
 
Slovenski predstavnici koji su se prezentirali svoje ponude turističkim agencijama su:
Slovenska turistička organizacija; Terme Olimia; Sava hotels & resorts; Hoteli Sava Rogaška; Thermana Laško; Rimske Terme; Terme Maribor; Zavod za Turizem Maribor – Pohorje; Terme Zreče-Rogla; Bled, Hotel Jelovica; Bled, Hotel Astoria; Bohinj, Hotel Eco Park; Bohinj, hotel Jezero; Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled; Hit Alpinea Kranjska Gora; Postojnska jama; Golte Hotels & mountain resort; ETC Adriatic turistička agencija i Hotel Celjska Koča.


I ove godine najviše je bilo predstavnika slovenskih termi koji su uz planinske destinacije najpopularnija odredišta za hrvatske goste. Radionica je bila idealna za agencije koje organiziraju insentiv putovanja, receptivne programe, jer destinacije Bohinj, Bled, Maribor i Postojnska jama su destinacije koje se najviše posjećuju na organiziranim grupnim putovanja.

 Ovim putem izdvojili bi i neke novosti koje smo saznali:
- u lipnju u Postojnskoj jami dolazak na svijet malih čovječih ribica i otvaranje novog hotela 4*
- Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
- Terme Olimia, Wellness Orhidelija, 6. godinu za redom najbolji wellness centar u Sloveniji
- Bohinj, mjesto boravka britanske spisateljice Agathe Christie  

 
Gospođa Smiljana Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj pozdravila je sve pristutne te istaknula kako je turizam vrlo važna grana u gospodarstvu te da su ovakve radionice važne za promociju Slovenije. Zahvalila se Relaxino.com na organizaciji ove radionice i dolasku velikom broju slovenskih partnera.

Ekonomski savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj, gospodin Jakob Štunf, istaknuo je kako su prihodi dolazaka i noćenja hrvatskih gostiju u prva dva mjeseca 2016.godine povećani za 7,7%.

Na slici su s lijeva na desno: Andreja Milas, organizator Relaxino.com; Jakob Štunf, ekonomski savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj;
Smiljana Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj i Aleksandra Uhernik Đurđek, moderator. 
 
Broj gostiju ih Hrvatske u 2015. godine povećao je broj posjeta u gradove Ljubljanu i Maribor, dok su i dalje najposjećenije terme i planinske destinacije. Broj noćenja u 2015. godini hrvatskih gostiju bio je 311.453 što je brojka koja se približava rekordnoj 2008. g.
 
Posebno se ističe pozornost na vrijednost osobne povezanosti profesionalaca unutar svoje poslovne branše, ali i njoj srodnih i kompatibilnih na Global Meetings Industry Day-u koji se održao  14. travnja 2016. na kojem su profesionalci iz područja organizacije poslovnih skupova i događaja obilježili diljem svijeta. 
 
Ciljevi ovog obilježavanja GMID je utjecaj na širu javnost u smislu o stvarnoj vrijednosti poslovnih skupova, konferencija, kongresa, poslovnih radionica, sajmova, kako iz ekonomskog vidika tako gledajući lokalno i globalno te direktni pozitivni utjecaj na poslovanje u smislu sklapanja novih poslova, te kreiranje novih usluga i proizvoda. Ne manje važna je i izgradnja čvrste poslovne zajednice. Na poslovne skupove treba gledati šire od samih prostora gdje se oni održavaju jer njihova organizacija utječe na širu zajednicu.
 
GlobalMeetingsIndustryDay ideja je The Meetings Mean Business Coalition (MMBC) koja se oformila u SAD-u u kriznoj 2009. godini. Profesionalci iz područja turizma željeli su kroz svoje akcije osvijestiti prvo svoju zemlju, te su ideju nastavili širiti globalno.
 
Organizirajući Relaxino poslovnu radionicu sa slovenskim turističkim partnerima upravo na ovaj dan organizatori su željeli doprinijeti na regionalnoj razini ovoj hvale vrijednoj svjetskoj inicijativi.
 
Više informacija o Global Meetings Industry Day može se naći na http://meetingsmeanbusiness.com/content/global-meetings-industry-day ili prateći „hashtag“ GMID16 na društvenim mrežama.
 
Tekst: PR
Foto: Relaxino.com
 
 

Primjedbe