Pjenušava brošura najbolja je promocija Jaske

Jaskanski kraj poznat je po svojim vrhunskim vinima i vrijednim vinarima. No, Plešivica je i podneblje pjenušaca, odavde već više od 30 godina stižu ponajbolji hrvatski pjenušci. Oni su okupljeni u brošuru o pjenušcima koju je izdala Turistička zajednica grada Jastrebarskog, a promocija je održana u utorak, 9. studenog u Žitnici, prostoru koji neodoljivo podsjeća na vinski podrum. 

Uz 11 vrsta pjenušaca, Ivo Kozarčanin otvorio je 11 priča, a puno toga o pjenušcima sudionici su mogli čuti od doajena proizvodnje pjenušaca, Tomislava Tomca.

Naime, upravo je njegova obitelj među prvim proizvođačima plešivičkih pjenušaca, dok je kao prvi zabilježen Franjo Jambrović koji je pjenušcem Zlatni perlan začeo 80-ih godina prošlog stoljeća modernu eru proizvodnje pjenušaca klasičnom metodom druge fermentacije u boci.

Sama brošura inovativnog je dizajna, izdana na hrvatskom i engleskom jeziku, a pripremljena je i u digitalnoj verziji, na stranici Turističke zajednice (https://tzgj.hr/Documents/pjenusci/index.html).

O njoj najviše ipak zna dizajner Kruno Franetić koji je rekao više o posebnim tehnikama tiska koje su korištene te o sinergiji tradicije i najmodernijih metoda dizajna.

Svojim nastupom sve je prisutne oduševila Lana Škrgatić, akademska glazbenica, profesorica glazbene kulture, multiinstrumentalistica i kantautorica, porijeklom iz Svete Jane. 

I gradonačelnik Jastrebarskog Zvonimir Novosel ponosan je na još jednu lijepu jaskansku priču koja je krenula u svijet.

„Kvaliteta naših pjenušaca dobro je poznata. Rezultat je to truda i rada cijelih obitelji koje čuvaju tradiciju, ali svojom inovativnošću privlače sve veći broj poznavatelja i ljubitelja vrhunskih proizvoda. Sretan sam što će kroz ovu brošuru još veći broj ljudi upoznati naše pjenušce i zaljubiti se u Plešivicu.“, istaknuo je gradonačelnik. 

Brošura će biti plasirana u restorane koji imaju ponudu plešivičkih pjenušaca, kao dio nove i drugačije turističke ponude Jastrebarskog.

Teško je ljude svrstati u kategorije po karakteru, a nije lako ni pjenušce. No, četiri su osnovne kategorije, pjenušci s duhom, sa srcem, s tijelom i s dušom. Svaka se pije u drugoj prilici ili uz drukčije jelo.

Koje su to prilike i jela, saznajte u brošuri, kao i niz drugih zanimljivih informacija.

TZGJ

Primjedbe