Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su
ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja
uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim
mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o
regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica
U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima,
u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj
se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija –
Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i
Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode,
rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten
način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u
vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu,
no – s druge stane – želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju.
![]() |
„Nova platforma potencijalnom gostu pruža
ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba
osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo
promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma
iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji
Slavonija“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija
i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom Strateškom
marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit
prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.
„Znamo da turistički proizvod ne poznaje
administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga
ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za
turizam te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki
očuvano, neotkriveno, turistički „nepotrošeno“ i iskreno, a vezano uz aktualnu
situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u
tom su kontekstu „in“ i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.
„Slavonia.Travel ima dvije dimenzije –
destinacijsku i proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se
korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima weba. Platforma
nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih
zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim
stranicama. Primarna funkcija nove web platforme je pozitivan utjecaj na prve
tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju - inspiracija,
razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake na tom putu, putovanje,
itinerer…, korisnik i dalje koristi postojeće web stranice“, ističe Hrabren
Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.Lillipop PR
Foto: Borna Subota
Primjedbe
Objavi komentar