U srijedu, 17. lipnja 2020. godine, s početkom u 10 sati, održat će se 2. stručna virtualna konferencija o turizmu
u Hrvatskoj i ponovo okupiti niz renomiranih stručnjaka, kako bi
razmijenili informacije, iskustva i ideje o poslovanju za vrijeme i nakon
corona-krize, o aktualnim turističkim trendovima i novim načinima i modelima
poslovanja nakon višemjesečnog perioda bez putovanja.
Nakon vrlo uspješnih 1.
virtualnih susreta turističkog sektora i organizatora renomiranih turističkih
evenata u Hrvatskoj, koji su ostvarili gotovo 1.300 prijava, konferencija ovog
puta ugošćuje, pored hrvatskih, i vrhunske brendove i njihove partnere iz EU – ESPA/Europsko udruženje toplica i
inovativni sajam poslovnih evenata Conventa
iz Slovenije te konferencija Apriori
turizam iz BiH. Sudionici će imati priliku čuti najnovije turističke
informacije od direktora Hrvatske turističke
zajednice i Slovenske turistične
organizacije, dok će organizatori atraktivnih poslovnih evenata predstaviti
svoje planove i otkriti nam kada ćemo se ponovo vidjeti uživo.
Kako se refokusirati u „novom
normalnom“ savjetovat će nas lifestyle trenerica Patricia Diesel, autorica Keep It Simple Now iz SAD-a, a
sudjelovanje su potvrdili stručnjaci iz regije i EU, kao što su:, Csilla Mezösi, direktorica ESPAe /
Mađarska, Siyka Katsarova,
potpredsjednica ESPAe / Bugarska, Maja
Pak, direktorica STO / Slovenija, Kristjan
Staničić, direktor HTZ, Miha Kovačić
i Gorazd Čad, suosnivači Convente /
Slovenija, Josipa Terzić-Rezić,
direktorica konferencije Apriori turizma / BiH, Ognjen Bagatin, inicijator Poduzetničkog Mindseta, Andrea Škerlj, voditeljica HOW Festival,
Adriano Požarić, direktor
konferencije Internet Adria, Adem Braco
Suljić, direktor samita MEETEX, Ingrid
Badurina Danielsson, direktorica festivala Taste the Mediterranean, Damjana Domanovac, direktorica sajma
PLACE2GO, Leila Krešić Jurić,
direktorica HTI konferencije i Ivana
Kolar, direktorica konferencije Može li turizam 365? i projekta SMART TOURISM
5.0. Partner i suorganizator događanja je SLO-CRO Poslovni klub.
„Poznato
je da krize često budu poticaj za kataliziranje novih ideja i prilika za
unaprjeđenje poslovanja. Tržište se polako otvara i na nama je da se kvalitetno
prilagodimo novim poslovnim uvjetima, iskoristimo mnogobrojne prednosti koje
imamo i budemo inovativni. Razumijevanjem aktualnih potreba tržišta i
potražnje, prilika je to da se kvalitetno refokusiramo u „novom normalnom“,
diverzificiramo svoje proizvode i dodamo im posebnost i doživljaj te kreiramo
novo povjerenje u našu ponudu.
Potrebno je komunicirati, biti inovativan,
održati kontakt unutar industrije, kao i s tržištem, a posebno je važno
podržavati jedni druge i učiti jedni od drugih. Ovaj susret ima za cilj
potaknuti promišljanja, donijeti svježe ideje i pozitivna iskustva o turizmu
kao sektoru u kojem djelujemo te kroz suradnju sa strukom stvarati okruženje
zdravo za život i kreirati nove poslovne modele.“ – rekla je Ivana Kolar, organizatorica ove
virtualne konferencije.
SMART TOURISM 5.0 platforma ima
za cilj uspostaviti komunikaciju među turističkim stručnjacima koji će govoriti
o očekivanoj budućoj potražnji u turizmu i putovanjima nakon COVID19, koje nove
proizvode ponuditi i kako se pripremiti za nove uvjete poslovanja, koje
tehnologije mogu pomoći turističkom sektoru i što je potrebno učiniti sada kako
bismo i dalje bili uspješni. Neupitno je da i turizam ulazi u epohu
„super-pametnog društva 5.0“, u kojem je sve podređeno dobrobiti čovjeka:
robotika, umjetna inteligencija, cirkularna ekonomija, održivost i općenito
stvaranje okruženja zdravog za život čovjeka i razvoj društva.
Susreti se održavaju online, a na
sudjelovanje su pozvani turistički profesionalci iz Hrvatske i regije koji će
moći postavljati pitanja panelistima i komentirati putem chat-a. Sudjelovanje
je besplatno, uz obveznu prijavu na www.smarttourism.live
gdje je objavljen i program događanja.
Light komunikacije
Primjedbe
Objavi komentar