Korona pandemija je promijenila
mnogo toga u našim životima, a možda najviše ili barem dobrim dijelom način
kako provodimo slobodno vrijeme. Kod kuće smo, koristimo internet više nego
ikad, dosta vremena provodimo na društvenim mrežama, na koje se preselio i
dobar dio aktivnosti inače rezerviranih za druženja kakva su nam za sada još
uvijek nedostupna.
U facebook grupi "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom", nazvanoj po istoimenim zabavnim i
edukativnim vinskim radionicama, organizatori su pokrenuli niz zabavnih
sadržaja, od kojih izdvajamo G.E.T. kviz, svojevrsnu zabavnu edukaciju koja
najboljim "učenicima", tj. sudionicima kviza, ne dodjeljuje ocjene
nego vrijedne nagrade.
Tomislav Stiplošek, idejni tvorac
kviza, rekao nam je:"Nije plan da se kviz odvija samo u doba korone;
počeli smo ga osmišljavati i prije, ali sada se pokazao dobar trenutak za
pokretanje. Ideja je da se u bliskom kontaktu, iako sad moramo biti fizički
razdvojeni, a upravo nam to društvene mreže omogućuju, ljudi zabave, osvajaju nagrade,
ali i nauče ponešto o kulturi stola i našoj eno-gastro ponudi. Trudimo se
osmisliti pitanja koja nisu preteška te je odgovore jednostavno naći
pretraživanjem weba."
Kako je udruga G.E.T. cijelo
vrijeme djelovanja prvenstveno okrenuta edukaciji, tako je osmišljen koncept
kviza: Kviz se održava u neovisnim
tjednim krugovima. Svaki se sastoji od 5 nagradnih pitanja koja se svakodnevno
objavljuju u facebook grupi "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom". Zadatak
sudionika je odgovoriti na sva pitanja; oni koji su na sva odgovorili točno,
ostvaruju pravo odgovaranja na finalno, bonus pitanje u kojem se, osim točnog
odgovora, traže brzina, kreativnost ili sve navedeno te se na osnovu
postavljenih kriterija odabire konačni pobjednik kruga.
Svako pitanje ima uvod s
informacijama o temi, a ideja je da sudionici pretražuju internet u potrazi za
informacijama i tako uče o vinarijama, vinima i hrani.
"Izuzetno smo zadovoljni što
sudionici nisu samo profesionalci s vinske scene, nego šira publika koja nas
prati putem interneta (web stranica, društvene mreže, naš newsletter)",
rekao je Tomislav Stiplošek. "Već nakon prva dva kruga stiglo je puno
pohvalnih povratnih informacija, kako od sudionika kviza, tako i od vinara koji
su bili sponzori pojedinih krugova."
Pridružite se Facebook grupi
"Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom", igrajte se, učite i
osvajajte vrijedne nagrade!
PR: G.E.T Report
Primjedbe
Objavi komentar