Marketinški
tsunami u FMCG-u ponovno će preplaviti Zagreb! I
ovog proljeća pripremili smo vam izbor vrhunskih predavača iz Hrvatske i
svijeta te pregled relevantnih tema koje nam svakodnevni poslovni izazovi
nameću. Ove godine u fokusu su
potrošači, a naši će govornici dati odgovor na pitanje kako je hodati u njihovim
cipelama
Treći FMCG
Marketing Summit održat će se 17. ožujka 2020. u Muzeju suvremene
umjetnosti u Zagrebu. Konferencija će sudionicima ponuditi analizu
nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti
potpuno nove mogućnosti za kreativnost.
Marketinški
timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu
s kupcem, a s obzirom na životni stil danas je fokus na emocijama, vremenu
i održivosti. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se
vodimo i mi. Naime, od svake uplaćene kotizacije određeni iznos bit će doniran
SOS Dječjem selu Hrvatska.
Prošlogodišnji
FMCG Marketing Summit okupio je više od 300 posjetitelja, 12
govornika te 20 partnera i pokrovitelja koji su dobili pogled u
budućnost retail marketinga.
Oduševljen sam velikim brojem posjetitelja
koji su interakcijom kroz brojna pitanja pokazali istinski interes za
predstavljene teme. Važnost ovakvih događaja je neupitna te je moja preporuka
da ih se organizira još više, ne samo za marketing nego i za maloprodaju,
supply chain te e-trgovinu. Upravo na ovakvim mjestima možemo se povezati i
učiti – izjavio je Adeel
Ansari, Senior Manager - Global Digital, Digital Learning, Digital Content
Creation Laundry & Homecare, Henkel.
Pozornicu
će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda
Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic
grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey; Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.; Dalibor
Šumiga, CEO, Promosapiens; Devan Hughes, CEO&Co-Founder,
Buymie i mnogi drugi.
Osigurajte
svoju kotizaciju na vrijeme te iskoristite mogućnost ranih prijava koje traju
do 17. veljače 2020.
Više
informacija pronađite na službenoj web stranici.
Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.
PR: Barbara Božić
Primjedbe
Objavi komentar