Sektor cvjeta unatoč izazovima
Ovogodišnja
konferencija u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji. Kad se zbroje sve
FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i
Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a
regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ova vrijedna ekipa stvara
dolazi do izražaja.
Treći FMCG SUMMIT u Zagrebu održan je 24.
listopada u Plaza Event Centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika,
ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, okupila
je velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i
upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednome mjestu mogli čuti
sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.
3.
FMCG Summit u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji. Kada se zbroje sve
FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i
Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a
regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ta vrijedna ekipa stvara dolazi
do izražaja.
FMCG Summit daje priliku da se bez
svakodnevnih pritisaka razmijene iskustva i informacije kako bi jedni druge
poticali u ostvarenju poslovnih ambicija.
Oduševljenje konferencijom nisu krili ni
brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim
pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.
Da će do pomaka u FMCG sektoru zasigurno doći,
svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking
do kojega je došlo.
Želja nam je da s ovog događaja svi
sudionici ponesu znanja koja će im pomoći u daljnjem poslovanju, kako bi
iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG branše. Nadam se da
smo u tome i uspjeli. Sad je već jasno da ovo tradicionalno okupljanje ljudi iz
FMCG sektora ima svoju budućnost jer su izlaganja svih današnjih govornika pokazala da sektor cvjeta
unatoč krizi, kao zaključnu poruku
događanja iznio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.
***
O organizatoru:
InStore je prvi regionalni mjesečni trgovački magazin specijaliziran za
robu široke potrošnje. Pokriva cjelokupnu industriju od organizirane i
tradicionalne trgovine, preko proizvođača, distributera i logistike, do ostalih
pratećih djelatnosti. Besplatno distribuira poštom na adrese neovisnih
trgovaca, trgovačkih lanaca, veleprodaja, proizvođača, specijaliziranih
trgovina, kao i ministarstava, akademskih institucija i agencija u Hrvatskoj,
Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i BiH.
PR: Iva Zlatar
Primjedbe
Objavi komentar