VINOLJUPCI U KURELČEVOJ

Zagreb ponovno dobiva ulicu za vinoljupce!

Od četvrtka, 8. lipnja do subote, 10. lipnja Kurelčeva ulica postat će mjesto susreta vinara i ljubitelja vina. Ulaz na festival je besplatan, a posjetitelji će uz degustacijske kupone po cijeni od 8 kuna za čašu (1 dl) vina moći kušati vina iz cijele Hrvatske.

Svaki od tri festivalska dana u fokus stavlja po jednu vinsku regiju Hrvatske, pa su tako u četvrtak od 16 do 23 sata na rasporedu vinari bregovite Hrvatske, u petak od 12 do 24 sata vinari Istre i Dalmacije, a u subotu, također od 12 do 24 sata, kušat će se vina Slavonije i Podunavlja.
 
Manifestaciju prati i glazbeno-plesni program kroz koji će se svaka vinska regija sljubiti s određenim glazbenim žanrom. Posjetitelje tako očekuje mala škola swinga (realizirana u suradnji s udrugom Back To Swing Zagreb), te živa rockabilly, jazz, country i blues glazba.
 
Vinske boje bregovite Hrvatske u četvrtak će braniti vinarije Lovrec, Kocijan i Horvat (Međimurje), Barundić, Guštin, Graša i Viktorovski (Plešivica) te Smrndić (Zelina). Iz Istre u Zagreb stižu vina Capo, Geržinić, Anđelini, Romeo, In Sylvis i Bažon, a iz Dalmacije – Vina Prović, Dingač-Skaramuča te Iuris s novom vinskom kolekcijom LiveLove. Vina Slavonije i Podunavlja predstavit će vinarije Buhač, Markota, Iuris, Iločki podrumi, Kutjevo i Feravino.
 
Vinare i ovoga puta očekuje nimalo lak zadatak – osvojiti srca Zagrepčana! Naime, svaki posjetitelj u svojoj će čaši dobiti maleni privjesak u obliku srca, koje će pokloniti vinaru/vinarki po vlastitom izboru. Svi vinari koji sudjeluju u ovom projektu primjeri su uspješnih vinskih priča, a njihovo je djelovanje usmjereno ka očuvanju tradicionalnih i autohtonih sorti te vinske i kulturne baštine.
 
 
Organizatori festivala – udruga Vinoljupci, ističu kako su ponosni na tradiciju, ali i na suvremene uspjehe hrvatskog vinarstva te ih žele predstaviti građanima i turistima, nastojeći istovremeno dekonstruirati imidž elitizma vezan uz vino i vinske manifestacije. ‘Cilj nam je kreirati događanja koja su dostupna i pristupačna svim sadašnjim i budućim ljubiteljima vina – jer suvremena vinska proizvodnja omogućuje svima dobra vina po dobroj cijeni. Na taj način kreiramo novo, mlado i educirano tržište vinskih potrošača koje pozitivno utječe na sve aspekte vinarstva – od gospodarstva, do imidža Hrvatske kao zemlje bogate vinske kulture’, ističe voditeljica projekta Irena Lučić.
 
Udruga aktivno djeluje od 2014.godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala ukupno pet vinskih izložbi na otvorenim gradskim prostorima, a da takav koncept nailazi na izvrsne reakcije posjetitelja, pokazuje i činjenica da je prošlogodišnji Winelovers’ Street održan u Tomićevoj ulici posjetilo preko 1000 posjetitelja.
 
 
P. R. / Foto: Julio Frangen

Primjedbe