Poslovna radionica koja je 14. travnja održana u hotelu Esplanade u organizaciji portala Relaxino.com, omogućila je velikom broju turističkih agencija iz Zagreba, da se na jednom mjestu upoznaju s novostima u ponudi slovenskih hotelijera i drugih turističkih subjekata.
U
ugodnom ambijentu hotela 'Esplanade', u organizaciji portala Relaxino.com (http://relaxino.com/)
održana je po treći put poslovna radionica koja je okupila 20 slovenskih
turističkih subjekata koji su novitete iz svoje ponude predstavili
hrvatskim turističkim agencijama i drugim turističkim subjektima koji su
radionicu posjetili.
Više
od 40 predstavnika iz 30 - tak turističkih agencija iz Zagreba, koji su tijekom dana posjetili
radionicu, imalo je priliku obnoviti kontakte, ali i razgovarati o daljnjoj
suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim subjektima iz Slovenije s kojima
su već surađivali, te se upoznati s ponudama nekih novih turističkih subjekata
koji su se pojavili na slovenskom tržištu i ekskluzivno se, po prvi puta na
ovoj radionici, predstavili turističkoj poslovnoj javnosti.
Slovenski
predstavnici koji su se prezentirali svoje ponude turističkim agencijama su:
Slovenska turistička organizacija; Terme Olimia; Sava hotels & resorts; Hoteli Sava Rogaška; Thermana Laško; Rimske Terme; Terme Maribor; Zavod za Turizem Maribor – Pohorje; Terme Zreče-Rogla; Bled, Hotel Jelovica; Bled, Hotel Astoria; Bohinj, Hotel Eco Park; Bohinj, hotel Jezero; Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled; Hit Alpinea Kranjska Gora; Postojnska jama; Golte Hotels & mountain resort; ETC Adriatic turistička agencija i Hotel Celjska Koča.
Slovenska turistička organizacija; Terme Olimia; Sava hotels & resorts; Hoteli Sava Rogaška; Thermana Laško; Rimske Terme; Terme Maribor; Zavod za Turizem Maribor – Pohorje; Terme Zreče-Rogla; Bled, Hotel Jelovica; Bled, Hotel Astoria; Bohinj, Hotel Eco Park; Bohinj, hotel Jezero; Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled; Hit Alpinea Kranjska Gora; Postojnska jama; Golte Hotels & mountain resort; ETC Adriatic turistička agencija i Hotel Celjska Koča.

I
ove godine najviše je bilo predstavnika slovenskih termi koji su uz planinske
destinacije najpopularnija odredišta za hrvatske goste. Radionica je bila
idealna za agencije koje organiziraju insentiv putovanja, receptivne programe,
jer destinacije Bohinj, Bled, Maribor i Postojnska jama su destinacije koje se
najviše posjećuju na organiziranim grupnim putovanja.
Ovim putem izdvojili bi i neke novosti koje smo saznali:
- u lipnju u Postojnskoj jami dolazak na svijet malih čovječih ribica i otvaranje novog hotela 4*
- Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
- Terme Olimia, Wellness Orhidelija, 6. godinu za redom najbolji wellness centar u Sloveniji
- Bohinj, mjesto boravka britanske spisateljice Agathe Christie
Ovim putem izdvojili bi i neke novosti koje smo saznali:
- u lipnju u Postojnskoj jami dolazak na svijet malih čovječih ribica i otvaranje novog hotela 4*
- Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
- Terme Olimia, Wellness Orhidelija, 6. godinu za redom najbolji wellness centar u Sloveniji
- Bohinj, mjesto boravka britanske spisateljice Agathe Christie
Gospođa Smiljana
Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj pozdravila je sve pristutne te istaknula
kako je turizam vrlo važna grana u gospodarstvu te da su ovakve radionice važne
za promociju Slovenije. Zahvalila se Relaxino.com na organizaciji ove radionice
i dolasku velikom broju slovenskih partnera.
Ekonomski
savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj, gospodin Jakob
Štunf, istaknuo je kako su prihodi dolazaka i noćenja hrvatskih gostiju u
prva dva mjeseca 2016.godine povećani za 7,7%.
Broj
gostiju ih Hrvatske u 2015. godine povećao je broj posjeta u gradove Ljubljanu
i Maribor, dok su i dalje najposjećenije terme i planinske destinacije. Broj
noćenja u 2015. godini hrvatskih gostiju bio je 311.453 što je brojka koja se približava
rekordnoj 2008. g.
Posebno
se ističe pozornost na vrijednost osobne povezanosti profesionalaca unutar
svoje poslovne branše, ali i njoj srodnih i kompatibilnih na Global Meetings Industry Day-u koji
se održao 14.
travnja 2016. na kojem su profesionalci iz područja organizacije poslovnih
skupova i događaja obilježili diljem svijeta.
Ciljevi
ovog obilježavanja GMID je utjecaj na širu javnost u smislu o stvarnoj
vrijednosti poslovnih skupova, konferencija, kongresa, poslovnih radionica,
sajmova, kako iz ekonomskog vidika tako gledajući lokalno i globalno te
direktni pozitivni utjecaj na poslovanje u smislu sklapanja novih poslova, te
kreiranje novih usluga i proizvoda. Ne manje važna je i izgradnja čvrste poslovne zajednice.
Na poslovne skupove treba gledati šire od samih prostora gdje se oni održavaju
jer njihova organizacija utječe na širu zajednicu.
GlobalMeetingsIndustryDay
ideja je The Meetings Mean Business Coalition (MMBC) koja se oformila u
SAD-u u kriznoj 2009. godini. Profesionalci iz područja turizma željeli su kroz
svoje akcije osvijestiti prvo svoju zemlju, te su ideju nastavili širiti
globalno.
Organizirajući
Relaxino poslovnu radionicu sa slovenskim turističkim partnerima upravo
na ovaj dan organizatori su željeli doprinijeti na regionalnoj razini ovoj
hvale vrijednoj svjetskoj inicijativi.
Više
informacija o Global Meetings Industry Day može se naći na http://meetingsmeanbusiness.com/content/global-meetings-industry-day
ili prateći „hashtag“ GMID16 na društvenim mrežama.
Foto: Relaxino.com
Primjedbe
Objavi komentar