Salon VinDel 2015 - osmi međunarodni sajam vina, delikatesa i gastronomije, Hotel Habakuk


 VinDel - Festival vina i gastronomije u hotelu Habakuk



Nakon prošlogodišnjeg snijega na Mariborskom Pohorju, ove godine si želim malo toplije vrijeme za nadolazeći osmi po redu VinDel.

VinDel, festival vina i gastronomije, tradicionalno se održava u hotelu Habakuk, a ove godine je to 04.11.2015 godine.

Prošle godine s odličnom ekipom novinara, posjetila sam Staru Trtu, kažu preko 450 godina najstariju živuću lozu na svijetu. No nekako (kada bi vlasnik najstarije vinske loze u Mađarskoj to dozvolio), vjerujem da bi bilo vrlo usko za odrediti koja je zapravo najstarija, slovenska ili mađarska loza. Djeliće te druge najstarije loze na svijetu, možemo vidjeti u vinskom muzeju u kulturnom centru Zsolnay u Pečuhu. No, u svakom slučaju, bitno je da još daju svoj božanstven plod, a jedno i drugo mjesto svakako vrijedi posjetiti. Ostale procjene prepuštam vlasnicima loze i stručnjacima. ;-)






No vratimo se mi na spomenuti festival vina i kulinarike VinDel u hotelu Habakuk. Festival se održava se na dva nivoa kongresnog centra hotela i odlično je organiziran.

Prvo treba naglasiti da se VinDel održava srijedom pa je tako i ove godine. Nekima predstavlja problem što se festival održava radnim danom, ali s druge strane za dolazak onih koji se nalaze u području gastronomije i enologije i onih koji to stvarno vole, za njih nema prepreka. Prošle godine, posjeta je bila začuđujuća, da sam se u jednom trenutku zapitala - od kud toliko ekipe, pa zar je vikend? No ono što mi se sviđa je, kako to rade i u Pečuhu, odrede pristojno radno vrijeme, gdje je prvobitni cilj - degustacija.

Festival s odličnom ponudom gastronomije, gdje smo lani mogli kušati razne delicije, vjerujem da će i ove godine svatko pronaći ponešto za sebe. Ja sam još na odvikavanju od zaseke (kosane masti) i ostalih mljac slastica s bučinim sjemenkama. A to je izvrsan spoj s odličnim vinima i pjenušcima.
Uz iskusne i organizirane domaćine, vjerujem da se nije teško prijaviti i kupiti kartu ove godine pa vidjeti što naši susjedi nude, a nude vjerujte mi iznenađujuće dobre proizvode!

Prošle godine bila je odlična atmosfera, gdje smo bili okruženi redom divnim vinskim kraljicama i princezama, za što bi mogli reći da je dalo jedan poseban i svečan ton cijelom festivalu.

Kako će biti ove godine, jedva čekam vidjeti i kušati, a možda i meni proročica prorekne daljnju sudbinu :-)...

Vidimo se na VinDelu i ove godine! ;-)

Primjedbe